logo

Aşk Mantık İntikam 20.Bölüm izle

Özet: Aşk Mantık İntikam 20.Bölüm izle Full 5 Kasım 2021 tarihli fox tv dizisi tek parça ve hd olarak Aşk Mantık İntikam son bölüm izleme için sitemizde.
Yayınlandı: 05/11/2021
iço demiş ki;
ya illa şu klişeyi sokacaksınız dizinin bi yerine. merakla izleyip duruyordum "oh be bu bölüm de hamile klişesi olmadı kaliteli dizi olarak ilerliyo" vs. sonunda patlattınız. yüksek doz alkol alıyo sakinleştirici alıyo kaza yapıyo, hastane tetkiklerinde çıkmıyo ama dava günü hamile olduğu ortaya çıkıyor öyle mi??? çoğu klişeden daha saçma ve ayarsız olmuş tebrikler.
3 hafta önce
6   1

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


Seda Kuş demiş ki;
dizi modundan çıkmaya başladı.tam herşey normale dönecekken basit bir olay ortaya çıkarılıyor.şimdi 9 ay dna testinimi bekleyeceğiz.
3 hafta önce
4   0

mete demiş ki;
hamileysede oteki zuppe cocuktan hamile ozanla gelin guvey hic olmadilar zaten.. eger bebek varsa ortada.. senaristten rica etsek su caglaya guzel bir ōlűmlű son yazmazmi? bu arada ozan akilliysa dna testi ister gercekse bu masal hamilelik masali sur.. t. k cagla ya karakterde olsa ayni gercegide oyle zaten oynayan.
3 hafta önce
4   0

Ryhnfrkn demiş ki;
Yok ya yemin ederim dizi olmasına rağmen çağla dan nefret ediyorum yine yaptı yapacağını ama inanıyorum ki çağla nın sonu pek iyi olmayacak sabırsızlıkla bekliyorum...
4 hafta önce
19   7

Talha demiş ki;
Reklamsız iyi olmuş
4 hafta önce
20   2

Spoiler içeren bu yorumu okumak istiyorsanız buraya tıklayın.


Yorum Yap


Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler